dimecres, 16 de setembre de 2009

Gestió de la informació: Principis bàsics

Començarem enumerant algunes de les operacions bàsiques de gestió de la informació com ara:
  • Cercar, seleccionar, registrar, classificar, ordenar i utilitzar informació.
Els temes i les eines que ens ajudaran a millorar les nostres capacitats de gestió són, entre d'altres:
  • Navegadors, configuració del navegador (barra d'adreces d'interès, complements - diccionaris, foxtab- navegació i privacitat.
  • Cercadors i llenguatges d'interrogació.
  • Criteris de selecció (fiabilitat, adequació).
  • Registre de dades amb un bloc de notes en línia, etiquetatge
  • Subscripció a font d'informació: Google Reader.
  • Marcadors en línia i marcadors socials: delicious
  • Personalització d'entorns: IGoogle. .
  • Drets d'autor i citació de fonts: cites literals i enllaços.
Recursos:

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada